Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

fredag 18 februari 2011

Hur SMAKAR snön???

Tosca och Carmen ser snö för första gången.Lite försiktiga är dom tjejiga valparna....Törs man ....eller..Men snart var dom små lurvbollarna ute och tultade och NJÖT !!
Här har vi självaste Romeo och Chopin. Snön smakar gott & rått.
Om 2 veckor blir det tårar och inte  det här breda leendet, jag har här, för då ska dom iväg till sina hussar och mattar.Då är dom 8 veckor.
Beethoven och Fantomen , jag kommer sakna er SÅ, så att det gör ont i hjärtat.
Dessa morotsdoftande,öronslickande gullenallar: Ni är bäst, ingen protest.Snyft,snyft.
Så spännande...En helt ny värld att upptäcka....Och trötta var vi efteråt.
Jag heter Beethoven och är vackert komponerad. Det kommer bli nåt STORT av mig...Stort till storleken också.Jag älskar att GOSA och kramas.
Jag heter Fantomen av Opera. En gosig liten bernie - björn. Lyckliga dom som ska äga mig. Jag plumsade ordentligt i snön. Jag ÄR ju en alphund, vetja.
Melinda var lite på sin vakt, för valparna är ganska vilda och lekfulla, men pappa Christoffer håller ju så hårt , att Fantomen kan inte smita. Mel har ju sitt lilla  Bää i vagnen, så flera gossedjur behövs inte för tillfället.
Bernersennenhundar är fantastiska familjehundar.

1 kommentar: